Det personliga varumärket – igen!

Min fru och jag har varit flitigt förekommande i pressen, sedan vi flyttade till Skåne. Först var det ett trevligt reportage i Helsingborgs Dagblad  strax innan jul. Sedan har vi förekommit i olika debattartiklar om Gårdsförsäljning av vin, både i HD och Dagens Industri. Så för ett par veckor sedan ringde en journalist som vill göra ett ”hemma hos” – reportage i Skånska Dagbladet. Det blev en riktigt bra artikel på tre sidor med massor av fina bilder.

Läs artikeln här!

SKD_2011-04-30

Annonser

Om C-M Hedin

Nyfiken, empatisk och resultatinriktad kommunikatör med åsikter om mycket!
Det här inlägget postades i Medier, Vinodling. Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s