Nu är det full fart igen!

CM i Mosel

 

Det har inte blivit mycket skrivet här på bloggen, senaste året. En förklaring är att att jag har koncentrerat mitt skrivande till olika Sociala medier. Genom att jag också har kört igång min verksamhet med import av vin, så finns nu flera plattformar för min externa kommunikation.

 

 

Sociala medier och hemsidor som jag står bakom idag är:

www.villamathilda.com – Vingårdens hemsida
www.carliot.com – Allt om mina importerade viner, med länkar till Systembolaget

facebook.com/cm.hedin – Min huvudsida på Facebook
facebook.com/villamathilda – Vingårdens sida på Facebook
facebook.com/carliotwines – Carliots sida på Facebook

instagram.com/villamathilda – Bilder från vingården och privat
instagram.com/carliot_fine_wines – Bilder om mina importerade viner

Twitter använder jag så sällan, att vi kan hoppa över det här.

Denna blogg kommer i fortsättningen mest att innehålla det som namnet säger nämligen blogginlägg om allt som intresserar mig. Gärna lite kontroversiella ämnesområden!

 

Om C-M Hedin

Nyfiken, empatisk och resultatinriktad kommunikatör med åsikter om mycket!
Det här inlägget postades i Internet och Sociala Medier. Bokmärk permalänken.

Kommentera

